İş Bankası, güçlü dijital bankacılık altyapısı ile 15 milyona yaklaşan dijital müşterisinin finansal ihtiyaçlarını oluştuğu anda karşılamak üzere, görüntülü görüşmeyle müşteri olma hizmetini genişletiyor.
Uzaktan müşteri olma başvurularını ve bu yolla edinilen müşteri sayısını, bu yılın ilk yarısında 2022’nin ilk yarısına kıyasla 2 kat artıran banka, bireysel ve gerçek kişi tacirlerin ardından ticari şirketler için de İşCep’ten görüntülü görüşme ile banka müşterisi olma hizmetini sunmaya başladı. İşCep’te yer alan “Müşteri Olmak İstiyorum” özelliği ile tek ortaklı Limited Şirketler bankaya herhangi bir evrak, ıslak imzalı belge sunmadan müşteri olabilecek. Ayrıca 1 yıl boyunca İşCep ve İnternet Şubesi’nden havale ve EFT işlemlerini ücretsiz yapabilecek ve hisse senedi komisyon avantajından faydalanabilecek.
HER İKİ MÜŞTERİDEN BİRİ DİJİTALDE
İş Bankası Genel Müdür Yardımcısı Sezgin Lüle, aktif müşterilerinin yüzde 82’sinin dijital bankacılık kullandığını belirtirken, her 4 işlemden 3’ünün İşCep üzerinden yapıldığını kaydetti. Lüle, “Yılın ikinci çeyreği itibarıyla geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre İşCep müşteri sayımız yüzde 23, dijital müşteri sayımız yüzde 32 artış gösterdi. Uzaktan müşteri olmak için aldığımız başvurular ve bu şekilde edindiğimiz müşteri sayımızdaki artışlarla birlikte her 2 müşterimizden birini dijitalden kazanır hale geldik. Artık tek ortaklı Limited Şirketler de İşCep’in görüntülü görüşme özelliği ile İş Bankası müşterisi olma kolaylığından ve Bankamızın geniş hizmet yelpazesinden yararlanabilecek, yalın ve kesintisiz bir bankacılık deneyimi yaşayacak” dedi.
patronlardunyasi.com